23 juni 2011

Torsdag

Hej hej alla..

Igår firade jag och Markus 4 månader (Yeay ^^) och vi var på Gröna Lund och hade väldigt kul där. Efter det åkte vi hem till Markus och sedan in till Märsta Centrum där vi åt på en kinakrog. Det var evigheter sedan jag åt kinamat så det var väldigt gott. Vi åkte sedan hem till Markus igen och jag sov över där.
Idag åkte vi in till Kista för att Markus skulle fixa en grej på banken och växla lite pengar, lyckosten åker ju till U.S.A imorrn. Jag vill också till U.S.A men det kommer jag väl göra någon gång ^^ Kommer snacka honom väldigt mycket, men jag tror att tiden kommer gå väldigt fort :)

Nu sitter jag hemma och gör typ inget, jo jag passar Erik, men det räknas inte efter som han sitter och spelar ;) Jag ska fräscha till mig för att sedan gå hem till Anne och Thomas med mamma, Johan och pojkarna. Vi har blivit bjudna på "för-midsommar" ;) Ska bli kul. Vet dock inte om dem stora pojkarna är där, men det ser vi då :)

Jag skriver kanske något inlägg innan vi går, om inte så uppdaterar jag via mobilen senare ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar