18 juni 2011

Lite allt möjligt

Hej hej allihopa!

Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, har varit ur stan och det har hänt en del, men jag ska försöka bättra mig när det kommer till bloggen. På ett tag framöver kommer det nog inte finnas så mycket bilder eftersom jag fortfarande inte har någon egen dator (eller det har jag man den orkar jag inte använda och den funkar knappt), så jag sitter på mammas dator och hon har in kopplat min disk (där alla mina saker ligger) till hennes dator, och för att göra det måste man ha lösenord men det har Johan ändrat så det är inte det lösenordet som jag hade innan. Men Han skulle fixa det snart så det kommer inom en snar framtid att komma upp lite fler och nyare bilder här på bloggen.

Det som har hänt under de två veckorna som jag inte har bloggar..... Min kära syster yster har tagit studenten! Jättegrattis till henne!! <3 (som sagt, ingen disk inga bilder)
Sedan så har jag och Markus varit på mitt landställe ute på Hammarö i Karlstad den senaste veckan. Det var jätteskönt att åka dit. Både han och jag behöver komma bort lite från all stress och storstaden nu när skolan precis har slutat. Vi båda är ganska trötta just nu.
Sen så fyller min kära 17 år idag!! Jättegrattis till honom också!! <3

Nä men, som sagt så ska jag ta upp bloggen igen nu under sommarlovet nu när jag inte har något att göra och se om det håller i sig när skolan börjar igen.
På tal om skolan, jag hade ett möte med syv på skolan igår om vad som händer nu när jag ska gå kvar. Vi gick igenom olika alternativ (Har inte godkänt i ett ämne så det måste jag fixa), jag fick möjlighet att ändra mina val till hösten och så fick jag mina betyg och omdömen för det här läsåret. Det var mycket bättre än va jag trodde faktiskt så jag tror inte att det kommer gå åt helvete som jag hade trott. Men update om det senare när jag har fått mer info.

Det här blev ett väldigt flummigt inlägg, men det är de flesta inlägg här på min blogg. Jag kände för att skriva lite, hoppas ni har njutit av läsningen ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar