5 juni 2011

Söndag

Hejhej!

Ursäkta för den dåliga uppdateringen men jag och Hanna har varit själva hemma med pojkarna sen i torsdags, så jag har inte hunnit eller orkat blogga. Men mamma och Johan kommer hem idag så det kommer bli bättre (:

Dagens planer är att först städa hela övervåningen (måste vara fint när mamma och Johan kommer hem ^^). Sedan ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch tills dom kommer hem. Sen ska jag nog bege mig till Markus. Ska möta upp honom i Rosers kl 21.30 (:O), det blir så sent när han jobbar. Får se om det blir så överhuvud taget, mår inte toppen och kanske inte får.... ;)
Jag och Markus har infört en ny grej, teknikfritt. Markus tycker att han spelar för mycket och jag sitter alldeles för mycket framför datorn och mobilen, så nu, och framöver, kommer vi ha teknikfritt när vi träffas. Jag tycker att det låter som en bra idé, och då kan man hitta på annat kul ;p

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och se till att bli härlig innan mamma och Johan kommer hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar