24 juni 2011

Dag 01 - Om mig

Jag heter Moa Linnéa Gustavsson och bor i Stockholm. Jag kommer från början från Mora i Dalarna men flyttade till Stockholm när jag var omkring 2 tror jag, har bott i Stockholm sen dess. Jag har tre syskon, två mindre bröder och en äldre syster. Mina föräldrar är skilda och har varit det så länga jag kan minnas, men båda är lycklig och har hittat kärleken igen :) Jag har även en katt och min syster har även än, vi har varsin asså ;)

Jag går på en gymnasieskola här i Stockholm på natur-djur programet och tycker att det är jätteroligt. Här hittade jag även min stora kärlek, Markus ^^

Jag hatar falska människor och folk som tycker att dom är så tuffa när dom skriver en massa till folk på nätet men face to face står dom där med svansen mellan benen, om man vill ha något sagt ska man säga det i ansiktet och inte framför en skärm.
Haha, där fick jag mig att framstå som ett ass. Jag är (enligt mina vänner och familj) en varm och omtänksam person som bryr sig om folk och respekterar folk som respekterar mig tillbaks ;)

Mycket mer finns det inte att säga om mig ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar