9 augusti 2011

Tisdag

Hallå :)

Min dag har varit helt okej, har varit väldigt trött hela dagen men det är jag alla dagar. Idag fick vi lära känna   den nya boende på jobbet, som sagt heter han Lars och han är 82! Ändå så är han pigg och pratar (Y) Han är jättegullig och har blivit en av mina favoriter ^^
Jag har inte gjort något speciellt hemma idag, jag fick åka ner till centrum nu för att handla mat för att jag ocg syster yster är ensamma hemma och hon var i Haninge och sprang :p

I veckan händer inget speciellt, men på fredag ska jag åka till pappa i Karlstad. Det ska faktiskt bli jättekul eftersom vi inte träffar pappa lika ofta sen han flytta till Karlstad. Jag kommer dock bara stanna där över helgen eftersom jag jobbar :)

Va har nu gjort idag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar