28 augusti 2011

Kväller

Här sitter jag nyduschad, en timme innan jag ska sova och har inget att göra! Jag kan inte gå och lägga mig nu för då vaknar jag innan klockan ringer imorgon....
Imorgon händer det grejer! Då börjar nämligen skolan på allvar, dun dun duuun! Första lektionen är älskade fysik, hoppas att jag hänger med eftersom jag var sjuk hela sista veckan då de gick igenom en massa. Sedan är det lunch och då ska Moa på skattjakt, jag måste nämligen hitta salen B302 för att jag har matte där. haha, jag, lilla särbarnet, måste ha särmatte på grund av att jag har gått i en särskola, haha xD Det är lite komiskt faktiskt ^^Sedan är det sista lektionen och det engelska. Vad kan vara bättre än att avsluta en underbar skoldag med en timme engelska? (Jag hoppas för min och för eran skull att ni fattar att jag är sarkastisk ;p). Hehehe ;)

Kvällstrååååk.....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar