29 maj 2011

Natttankar

Jag kan inte sova. Vet inte varför. Ligger och tittar upp i taket, samtidigt som det flyger en massa tankar överallt. Om allt jag gör är rätt eller fel. Vad hade hänt om jag har gjort annorlunda. Om jag hade lagt ner lite extra tid, då kanske jag hade sluppit detta. Men samtidigt så är det nog ett av dem bästa valen jag har gjort i mitt liv. Har nog inte mått mycket bättre, och från och med nu kan det bara bli bättre. Nu jävlar ska jag få ordning på mitt liv, jag ska börja ta träningen på allvar, förlora några kilon. Nu ska jag börja ta skolan på allvar, så att mamma, Johan och framförallt pappa kan. Så att dom kan säga; jag är stolt över dig, eller säga till sina kompisar; det här är min dotter och jag är stolt över henne. Nu jävlar ska jag få det här att funka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar