16 maj 2011

16:de Maj 2011

Hej alla!

Min dag har varit sådär, den har haft sina upp och sina ner.
Först hade vi fysik och då fick vi jobba inför provet på fredag, det gick ganska bra eftersom jag gillar fysik (mycket mycket mer än matte xd). Sedan hade vi håltimme, eftersom vi inte hade någon djurkunskap för att våran lärare skulle ha projektredovisningar med 3orna i NP klasserna.... Då satt vi i stället och spelade kort och åt mat.
Sen var det dags för matte. Den lektionen var mindre kul, tänker inte ta upp det i bloggen, inte nu i alla fall..
Sedan var det svenska. Vi har fått i uppgift att skriva om epok på svenskan och ta de saker som utstrålar den här epoken främst. Jag och min grupp fick Antiken och jag ska skriva om grekisk mytologi, en av min favoritämnen!

Nu sitter jag och pluggar matte till nationella imorgon... Inte jättekul men det måste göras

Bloggar senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar