1 december 2011

Torsdag

Hej hej bloggen :)

Min dag har har varit lite random faktiskt x)
I morse hade vi djursjukvård, hade förhör på medicinska termer (alla rätt :D) och pluggade till provet vi har nästa vecka, känner mig faktiskt säker, det är väldigt skönt eftersom vi har typ 4 saker nästa vecka.... -.-'
Efter det hade vi matte. När det var en halvtimme kvar så säger vår mattelärare att hon måste gå för att hon ska till universitetet. Sen säger hon också att jag bestämmer resten av lektionen...... Haha, så fort hon hade gått ut började alla prata och jobbade inte alls, haha ;) Lite komiskt faktiskt.
Sedan hade vi engelska, gjorde inget speciellt, vi satt och diskuterade om en text som vi hade läst som inte jag förstod.. Haha ^^

Efter skolan så åkte jag och Fatma tillsammans, och innan hon skulle gå av så sa hon att jag skulle följa med henne till Willys, så jag gjorde det. Sen bestämde vi att jag skulle följa med henne hem och hjälpa henne att plugga matte. Det slutade med att jag åker därifrån kl 20.00, haha, Jag som bara skulle följa med henne till Willys ;)

Fatma och jag när vi pluggar matte (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar